چگونه ذهن خود را برای رسیدن به خواسته هایمان هدایت کنیم
همه فن حريف
همه چيز در يك سايت،هرچي كه بخواي
درباره وبلاگ


سلام به شما همراهان خوب "ميكس تو ميكس". هدف از ايجاد اين وبگاه صرفاً به خاطر شما خوبان بوده تا با مراجعه به اين وبلاگ بتوانيد به هرچيزي كه نياز داريد و يا به دنبالش هستيد خيلي سريع و راحت به آن دست یابید و از آنها استفاده كنيد و از همه مهم تر اینکه صرفه جوئی در وقت و زمان شماست.
آرشيو وبلاگ
نويسندگان

دکتر اشرف احمدیان روانشناس بالینی می گوید : این افکار ما هستند که واقعیت ما را میسازند پس عاقلانه است که با بزرگ فکر کردن بتوانیم زندگی بزرگی را در هر سطحی برای خودمان بسازیم. چه معنوی، چه احساسی و چه جسمانی.

از دیدگاه دکتر سینا تهرانی مشاور صاحب نام تحصیلی و متخصص تکنولوژی های فکر هر انسانی می تواند با کنترل و برنامه ریزی ذهن خود افکارش را در جهتی هدایت کند که او را به آرزوها و خواسته هایش برساند. این متخصص جوان علت اصلی شکست و ناکامی بسیاری از مردم را عدم اطلاع از روش ها و تکنیک های به کنترل درآوردن ذهن می داند .
سینا تهرانی که با ترکیب استعدادهای درونی دانش آموزان با علم کنترل ذهن به موفقیت های چشمگیری در جهت ارتقای سطح نمرات آنها دست یافته است ، معتقد است که ذهن ما کنترل همه چیز را بر عهده دارد، تصورات ، تفکرات ، اعتقادات و تمام جنبه های شناختی رفتار ما انسان ها تحت کنترل ذهن قرار دارد و جهان و هر آنچه که در آن موجود است، ازطریق تصورات ما در ذهن انعکاس می یابد. بنابراین اگر بتوانیم از طریق دستکاری و کنترل ذهن این تصورات را تغییر بدهیم ، متعاقباً واقعیت های زندگی ما نیز دستخوش تغییر خواهد شد . به عبارت ساده تر اگر بتوانیم ذهن خودمان را تحت کنترل درآوریم ، قادر خواهیم بود تا دنیایی مطابق با آرمان ها و ایده آل های خود بسازیم و خوشبختانه امروزه چنین چیزی با آموزش براحتی قابل انجام است.

همچنین دکتر ساناز معتمد متخصص برجسته مغز و اعصاب بیان می کند که 5 عادت هستند که به ما کمک میکنند تا تفکراتمان را گسترش دهیم و بتوانیم در نتیجه آنها زندگیمان را گسترده تر کنیم. از دیدگاه او این 5 عادت عبارتند از :

۱. انتخابهای شما سازنده نتیجه زندگیتان هستند.

برای اینکه چیزی برای خودتان بسازید، باید تصمیم بگیرید آنچه که میخواهید همین الان مال شماست نه یک هفته دیگر یا یک ماه دیگر یا 5 سال دیگر. باید حس کنید که داشتن آنچه که میخواهید چه حسی دارد و بعد تغییرات لازم را در زندگیتان ایجاد کنید. ممکن است گاهی برایتان سخت باشد که خودتان را از منطقه آرامشتان بیرون بکشید اما با نگه داشتن تصویر آنچه میخواهید در ذهنتان، میتوانید تصمیماتتان را براساس آن تصویر اتخاذ کنید. سعی کنید تصمیماتتان را از نقطهای بگیرید که انگار آنچه میخواهید را به دست آوردهاید، نه از نقطهای که واقعاً هستید.

2. عادات شما سازنده نتیجه زندگیتان هستند.

اگر بخواهید دونده ماراتن شوید، باید عادات و خصوصیات یک دونده ماراتن را در خود ایجاد کنید. اگر میخواهید یک میلیونر شوید، باید عادتهای میلیونرها را داشته باشید. اگر میخواهید سلامت باشید، باید عادت و رفتارهای افراد سالم را داتشه باشید. عادتهای جسمانی و شخصی شما باید در جهت خواستههایتان باشند.

3. محیط شما سازنده نتیجه زندگیتان است.

از جایی که زندگی یا کار میکنید راضی هستید؟ باید محیطی برای خود بسازید که پشتیبان شما و هدفتان باشد. محیطی که موافق و در جهت اهدافتان باشد، به شما این قدرت را میدهد که بتوانید با انرژی بهتری روی میسر کردن اهداف و آرزوهایتان تمرکز کنید. محیط احساسیتان چطور؟ آیا کسانیکه اطرافتان هستند از اهداف و آرزوهایتان حمایت میکنند؟ محیطی که آنچه الان هستید را ساخته است ممکن است محیطی نباشد که بتواند کسی که دوست دارید باشید را بسازد. محیط عقلانیتان چطور؟ به طرز تفکر اطرافیانتان دقت کنید. اطرافتان را با کسانی پر کنید که مثبتاندیش هستند و مثل شما بزرگ فکر میکنند. اگر در اطراف کسانی هستید که مدام نگران هستند و میترسند، به خاطر داشته باشید که آن ترس و نگرانیها واقعیت ندارند و سعی کنید روابطتان را با این افراد منفیباف کمتر کنید.

4. بطور مداوم دماسنج فراوانیتان را بالا ببرید.

ما در دنیایی گسترده زندگی میکنیم که از هر چیز به اندازه کافی برای همه وجود دارد. هر چیزی که ممکن است نیاز داشته باشید یا بخواهیم در دسترس ماست، فقط به شرط اینکه آن را وارد تجربیاتمان کنیم. نمیتوانید با ذهنی محدود، به گستردگی و فراوانی دسترسی پیدا کنید. باید انتظار آن را در زندگیتان داشته باشید و به خودتان این اجازه را بدهید که در هر سطحی زندگیتان را گسترده کنید، چه معنوی، چه احساسی و چه مادی.

5. روی "چراها" تمرکز کنید.

چرا این چیزیکه میخواهید را میخواهید؟ وارد هدف و علایقتان شوید. وقتی فهمیدید هدف و تمایلاتتان چهها هستند، برایتان سادهتر خواهد بود که زندگیتان را در جهت آن اهداف و تمایلات پیش ببرید. وقتی در نظر بگیرید که چرا چیزی را میخواهید، ارتعاشاتتان معمولاً به سمت تمایلاتتان خواهد رفت. هرزمان به این فکر کنید که چطور، کی یا از طریق چهکسی این اتفاق میافتد، ارتعاشاتتان دوباره به سراغ مشکل و تمام دلایل اینکه چرا نمیتوانید آن را داشته باشید، برمیگردد.

با اجرای همه این عادات در زندگیتان، متوجه میشوید که انرژیتان تغییر خواهد کرد. اگر اجرای همه آنها به طور همزمان دشوار به نظر میرسد، هر بار با یک عادت جدید شروع کنید. مطمئن باشید که زندگیتان گستردهتر خواهد شد.

گرد آوري: پايگاه اينترنتي "ميكس تو ميكس"


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوعات
پيوندها


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 18
بازدید دیروز : 8
بازدید هفته : 18
بازدید ماه : 178
بازدید کل : 96769
تعداد مطالب : 57
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1

این صفحه را به اشتراک بگذارید
« ارسال برای دوستان »
نام شما :
ایمیل شما :
نام دوست شما:
ایمیل دوست شما:

Powered by ParsTools
خرید عینک آفتابی ویفری Website health for iranian-professionals.com Website health for iranian-professionals.com iranian-professionals.com-Google pagerank,alexa rank,Competitor